開講学期/Course Start | 2022年度/Academic Year 前期/First |
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開講曜限/Class period | 他/Oth. |
授業区分/Regular or Intensive | 集中講義 |
対象学科/Department | 全学科 |
対象学年/Year | 3年 , 4年 |
授業科目区分/Category | 教育課程 一般教養教育 |
必修・選択/Mandatory or Elective | 選択 |
授業方法/Lecture or Seminar | 演習科目 |
授業科目名/Course Title | 英語コミュニケーションII(集中講義)/English Communication II |
単位数/Number of Credits | 1 |
担当教員名/Lecturer | ゲイナー ブライアン (学部) |
時間割コード/Registration Code | F1111 |
連絡先/Contact |
ゲイナー ブライアン(メール: bgaynor@mmm.muroran-it.ac.jp 電話: 0143-46-5843) |
オフィスアワー/Office hours | ゲイナー ブライアン(火曜日 10:30 ~ 12:00) |
実務経験/Work experience |
更新日/Date of renewal | 2022/02/28 |
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授業のねらい /Learning Objectives |
This course is delivered as part of the Western Washington University Intensive English program. This course aims to provide students with an advanced level of English communicative ability. |
到達度目標 /Outcomes Measured By: |
1. To help increase confidence and advanced competence in communicating in English. 2. To gain further practical experience using English appropriately in a variety of situations in the United States. 3. To gain greater cultural understanding of the United States of America. |
授業計画 /Course Schedule |
The course schedule is determined by Western Washington University every year. Please contact ゲイナー先生 for more details. 新型コロナウイルス感染症の流行状況に伴い、学生への十分な周知のもと、授業計画・授業実施方法は変更する可能性があります。 |
成績評価方法 /Grading Guidelines |
Students who successfully complete the WWU Intensive English Program will receive a full credit. |
学習・教育目標との対応 /Learning and Educational Policy |
学生便覧「学習目標と授業科目との関係表」参照 |
関連科目 /Related course |
履修前:フレッシュマン英語演 習、英語リーディング演習A・B、英語総合演習、英語コミュニケーションI |
No. | 回(日時) /Time (date and time) |
主題と位置付け(担当) /Subjects and instructor's position |
学習方法と内容 /Methods and contents |
備考 /Notes |
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該当するデータはありません |
Active learning 1-1 /主体的学修(反転授業,小テスト,振り返り 等) |
・本授業ではProfessional English Communicationについては十分な予習を行っておくこと。 ・本授業ではspeakingとlisteningを集中的にするので、presentation及び演習用ビデオ教材で演習を行いに臨むこと。 ・Interview Testを実施するので、復習を行うこと。 ・自己学習の確保を促すたに毎週学習ワークシート又実習的な課題を出します。 |
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Active learning 1-2 /上記項目に係るALの度合い |
15%~50% |
Active learning 2-1 /対話的学修(グループ学習,協働,調査体験 等) |
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Active learning 2-2 /上記項目に係るALの度合い |
15%~50% |
Active learning 3-1 /深い学修(複数科目の知識の総合化や問題解決型学修 等) |
以前に学んだ英語を基礎とし、実習的な演習を行う。 |
Active learning 3-2 /上記項目に係るALの度合い |
15%~50% |