開講学期/Course Start | 2019年度/Academic Year 後期/Second |
---|---|
開講曜限/Class period | 火/Tue 12,火/Tue 13 |
授業区分/Regular or Intensive | 週間授業 |
対象学科/Department | 創造工学科 夜間主コース |
対象学年/Year | 1年 |
授業科目区分/Category | 教育課程 一般教養教育 |
必修・選択/Mandatory or Elective | 必修 |
授業方法/Lecture or Seminar | 演習科目 |
授業科目名/Course Title | 英語リーディング演習 |
単位数/Number of Credits | 1.0 |
担当教員名/Lecturer | ゲイナー ブライアン,ジャック ブロドスキー |
時間割コード/Registration Code | F8004 |
連絡先/Contact |
ゲイナー ブライアン(46-5843(非常勤講師担当ゲイナー) bgaynor@mmm.muroran-it.ac.jp) |
オフィスアワー/Office hours | ゲイナー ブライアン(ゲイナー ブライアン(火曜日10:30~12:00) ) |
実務経験/Work experience |
更新日/Date of renewal | 2019/10/09 |
---|---|
授業のねらい /Learning Objectives |
This course aims at studying parts of speech to form phrases and sentences for reading. |
到達度目標 /Outcomes Measured By: |
Attendance 2 quizes Final test |
授業計画 /Course Schedule |
総時間数22.5時間 1回目Orientation 2回目Noun Unit 1 3回目Pronoun Unit 2 4回目Adjective Unit 3 5回目Verb Unit 4 6回目Preposition Unit 5 7回目Adverb Unit 6 8回目Conjunction Unit 7 9回目Grouping Unit 8 10回目Practice Unit 9 11回目Practice Unit 10 12回目Practice Unit 11 13回目Practice Unit 12 14回目Review 15回目 Final test ※自己学習の確保を促すたに毎週学習ワークシートを出します。 |
教科書 /Required Text |
Reading Pass 1 second edition(ISBN:9784523177746) |
参考書等 /Required Materials |
English dictionary |
成績評価方法 /Grading Guidelines |
Attendance 15% 2 quizes 35% Final test 50% |
学習・教育目標との対応 /Learning and Educational Policy |
2019年度版学生便覧「学習目標と授業科目との関係表」参照 |
No. | 回(日時) /Time (date and time) |
主題と位置付け(担当) /Subjects and instructor's position |
学習方法と内容 /Methods and contents |
備考 /Notes |
---|---|---|---|---|
該当するデータはありません |
Active learning 1-1 /主体的学修(反転授業,小テスト,振り返り 等) |
|
---|---|
Active learning 1-2 /上記項目に係るALの度合い |
該当なし |
Active learning 2-1 /対話的学修(グループ学習,協働,調査体験 等) |
Students will engage in pair and group work on a number of class projects. |
Active learning 2-2 /上記項目に係るALの度合い |
15%~50% |
Active learning 3-1 /深い学修(複数科目の知識の総合化や問題解決型学修 等) |
Students will constantly practice they English both in class and out of class activities based on real life situations. |
Active learning 3-2 /上記項目に係るALの度合い |
15%~50% |