開講学期/Course Start | 2019年度/Academic Year 後期/Second |
---|---|
開講曜限/Class period | 他/Oth. |
授業区分/Regular or Intensive | 集中講義 |
対象学科/Department | 授業時間割参照 |
対象学年/Year | 3年,4年 |
授業科目区分/Category | 教育課程 副専門教育科目 |
必修・選択/Mandatory or Elective | 選択 |
授業方法/Lecture or Seminar | 演習科目 |
授業科目名/Course Title | 英語コミュニケーションII/English Communication II |
単位数/Number of Credits | 1.0 |
担当教員名/Lecturer | ゲイナー ブライアン |
時間割コード/Registration Code | T6784 |
連絡先/Contact |
ゲイナー ブライアン(46-5843(非常勤講師担当ゲイナー) bgaynor@mmm.muroran-it.ac.jp) |
オフィスアワー/Office hours | ゲイナー ブライアン(ゲイナー ブライアン(火曜日10:30~12:00) ) |
実務経験/Work experience |
更新日/Date of renewal | 2019/02/13 |
---|---|
授業のねらい /Learning Objectives |
This course is delivered as part of the Western Washington University Intensive English program. This course aims to provide students with an advanced level of English communicative ability. |
到達度目標 /Outcomes Measured By: |
1. To help increase confidence and advanced competence in communicating in English. 2. To gain further practical experience using English appropriately in a variety of situations in the United States. 3. To gain greater cultural understanding of the United States of America. |
授業計画 /Course Schedule |
The course schedule is determined by Western Washington University every year. Please contact ゲイナー先生 for more details. |
教科書・参考書に関する備考 | 無し |
成績評価方法 /Grading Guidelines |
Students who successfully complete the WWU Intensive English Program will receive a full credit. |
履修上の注意 /Notices |
受講学生は、次の2つの条件を満たしている必要がある。 (1)英語科目の単位を既に10単位以上取得していること。 (2)TOEICのスコアが450点以上であること(カレッジTOEICでも公開テストでもよい)。第1週目の授業に認定証の写しを提出すること。最初のクラスでこのコースを履修する英語力があるかどうかプレイスメントテストを行う。 |
学習・教育目標との対応 /Learning and Educational Policy |
JABEE 基準1の(f)論理的な記述力、口頭発表力、討議等のコミュニケーション能力、に対応している. |
関連科目 /Related course |
履修前:フレッシュマン英語演 習、英語リーディング演習A・B、英語総合演習 履修後:英語コミュニケーションⅡ。 |
No. | 回(日時) /Time (date and time) |
主題と位置付け(担当) /Subjects and instructor's position |
学習方法と内容 /Methods and contents |
備考 /Notes |
---|---|---|---|---|
該当するデータはありません |
Active learning 1-1 /主体的学修(反転授業,小テスト,振り返り 等) |
|
---|---|
Active learning 1-2 /上記項目に係るALの度合い |
該当なし |
Active learning 2-1 /対話的学修(グループ学習,協働,調査体験 等) |
|
Active learning 2-2 /上記項目に係るALの度合い |
該当なし |
Active learning 3-1 /深い学修(複数科目の知識の総合化や問題解決型学修 等) |
|
Active learning 3-2 /上記項目に係るALの度合い |
該当なし |